Kliknutím na tlačítko „Vstoupit“ prohlašuji, že jsem starší 18 let a nepřipustím, aby ke zde uvedeným datům přistupoval kdokoli nezpůsobilý či nezletilý.
J.P. Chenet Merlot 13% 0,75 l (holá láhev)
94 %
V roce 1984 navrhl Joseph Helfrich, umělec-podnikatel, láhev s revolučním tvarem. Láhev pokřtěná jako Joséphine se vyznačovala originálními křivkami: šikmým hrdlem a velkorysým...
95 Kč
Doprava 79 Kč,Skladem
Garantovaný nákup z Grenze Markt Online.
Seřadit:
Nejlevnější nabídky (4)
Skladem • 1 varianta79 Kč96 % • 627 recenzíDalší informace
V roce 1984 navrhl Joseph Helfrich, umělec-podnikatel, láhev s revolučním tvarem. Láhev pokřtěná jako Joséphine se vyznačovala originálními křivkami: šikmým hrdlem a velkorysým...
V roce 1984 navrhl Joseph Helfrich, umělec-podnikatel, láhev s revolučním tvarem. Láhev pokřtěná jako Joséphine se vyznačovala originálními křivkami: šikmým hrdlem a velkorysým tělem. V té době to byla skutečná výzva, dokonce to potřebovalo vlastní výrobní řetězec!Tvrdí se, že J.P.Chenet je nejprodávanějším francouzským vínem na světě, s distribucí ve více než 160 zemích. JP Chenet vyhrál Packaging Oscar a cenu Verre Avenir v roce 1991.V roce 1984 Les Grands Chais de France (GCF Group) koncipoval značkovou láhev s charakteristickým zakřiveným hrdlem a velkým tělem. [3] Design láhve nazývaný „Josephine“ a jeho výroba vyžadovala přizpůsobení stávajících průmyslových nástrojů. Nová značka byla pojmenována JP Chenet. První láhev JP Chenet se začala prodávat v roce 1984. V roce 1987 byly do sortimentu přidány sladší bílé Vin de Pays des Côtes de Thau a růžové Cinsault Vin de Pays d'Oc. V roce 1992 značka prodala 400 000 beden o objemu 9 litrů. Značka uvedla na trh řadu 25cl vín v roce 1994. Od roku 1996 přidal JP Chenet dvě vína zrající v sudech: Merlot-Cabernet a Chardonnay. V roce 2000 byl uveden na trh 3litrový bag-in-box . V roce 2004 se prodalo 7,4 milionu krabic po 9 litrech a společnost JP Chenet uvedla na trh řadu šumivých vín dostupných v 750 ml a 200 ml. V roce 2005 značka revidovala své balení na 750 ml a 250 ml. Také v roce 2005 bylo na láhev Joséphine vyryto logo značky pro celý sortiment vín. V roce 2008 byla řada Classic přepracována. V roce 2009 uvedla společnost JP Chenet na trh ochucené víno s názvem Fashion. V roce 2011 JP Chenet uvedla na trh víno v řadě 18,7cl PET nádob. Společnost JP Chenet v tomto roce také uvedla na trh řadu s názvem Terroir nabízející charakteristické odrůdy hroznů AOP. Společnost uvedla na trh limitovanou edici Cabernet - Syrah a Merlot v roce 2012 a v roce 2014 uvedla na trh JP Chenet ice, šumivé víno.
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
V poslední době bohužel přestali označovat ročník na etiketě
Nenáročné víno, vhodné na běžné popíjení, k jídlu i bez. Výhodou je nízká cena a stabilní jakost. Starší lahve (pokud na ně narazíte) mají dokonce náznak hrozinek a kandovaného ovoce.
Registrovaný uživatel
Doporučuje produkt
100 %
Skvělá chuť
Skvělý poměr cena - výkon
Když jsem poprvé viděla tvar lahve, myslela jsem si, že se jedná o nějaký kazový kus :) Ale přitom tvar lahve je pro J. P. Chenet typickým poznávacím znamením, díky kterému jej v obchodě nepřehlédnete.
Díky tomuto Merlotu jsem se naučila pít červené víno. Má skvělou vyváženou chuť, nemá příliš mnoho třísloviny, má krásnou barvu...Co k tomu dodat. Chuť je samozřejmě velmi subjektivní aspekt.